KHIDMAT BANTU ICT RANGKAIAN LAN 2014

Khidmat bantu ICT rangkaian LAN telah diadakan di SMK Maxwell pada 21 Januari 2014 sehingga 23 Januari 2014 yang melibatkan seramai 9 orang juruteknik komputer dari sekolah dan juga PKG. Khidmat bantu ini diadakan adalah bertujuan membantu SMK Maxwell membuat rangkaian LAN yang baru di mana melibatkan 5 bilik. Antaranya Pejabat,Bilik Pengetua,Bilik Setiausaha,Bilik GPK KOKO,Bilik GPK HEM dan juga Bilik Penyelia Petang. Khidmat bantu ini juga dapat memberi latihan kepada Juruteknik Komputer yang terlibat. Antara juruteknik yang terlibat adalah :-

1. En. Saifizan Afzarin B. Abdul Latib (Pkg Sentul)
2.  En. Shahrullail B. Khalidin (Pkg Keramat)
3. Pn. Siti Shahira Bt. Abdul Rahman (Pkg Kg Pandan)
4.  Pn.Siti Hasliana Bt. Thalji (Smk Maxwell)
5. Pn. Nurul Hidayah Bt. Mohd Nayan (Smk Desa Petaling)
6.  En. Shahril Anuar B. Shahidan (Sk Tmn Koperasi Polis)
7.  En. Nasarudin B. Yusof (Sm Sains Seri Puteri)
8. En. Muhammad Shauqi B. Che Omar (Smk Rj Abdullah)
9.  En. Muhamad Shahril B. Shahidan (Sk Setiawangsa)

Pihak PKG Sentul ingin mengucapkan jutaan terima kepada semua pihak yang terlibat yang menjayakan khidmat bantu ICT pada kali ini. Sekian,terima kasih.




1 comment:

  1. Terima kasih daun keladi...kalau boleh bantulah kami lagi... ;) Alhamdulilah & terima kasih kepada semua juruteknik komputer yang membantu dalam Khidmat bantu ICT rangkaian LAN di SMK Maxwell KL. Jemputlah datang ke sekolah kami lagi... Daripada; Cik Azimah Mohd Johari (Guru Penyelaras Bestari SMK Maxwell KL).

    ReplyDelete